Петиція на захист «традиційної» сім’ї в Україні: чому зараз і хто на неї нападає

Петиція щодо захисту традиційних цінностей та заборони пропаганди одностатевості набрала більше 25 тисяч підписів на сайті Президента України. Це означає, що Петро Порошенко зобов’язаний її розглянути та надати відповідь.

Чому петицію підтримують представники церкви, та які сумніви висловлюють правозахисники – читайте далі.

«Кожна людина має переконання і цінності. А треба загальні цінності або авторитет, якому всі підкоряться. Оскільки творець є найвищим авторитетом (приймає це людина, не приймає, Біблія – це як факт уже), то він дав стандарти і цінності», – говорить пастор острозької церкви Євангельських Християн-Баптистів «Спасіння» Володимир Кримінський.

Ці – заборонити, а ці – популяризувати

У тексті петиції йдеться, що державну політику потрібно повернути в бік морального здоров’я нації, і зробити це через утвердження сімейних цінностей. Її автор – пастор церкви Євангельських християн Віктор Танцюра.

Він звертається до Президента з трьома проханнями:

  1. Підтримати, захистити та популяризувати сімейні цінності та інститут сім’ї в Україні.
  2. Розробити стратегію захисту та популяризації сімейних цінностей в Україні.
  3. Внести до Верховної Ради законопроект про заборону пропаганди «девіантної статевої поведінки й антисімейних ідей», у тому числі заборонити марші рівності, фестивалі квір-культури та тематичні тексти у ЗМІ.

Це друга петиція на сайті Президента України за 2018 рік, яка стосується традиційних цінностей. Першу видалили за проханням представниці Уповноваженої ВР України з питань дотримання прав дитини, недискримінації та гендерної рівності Аксани Філіпішиної. Своє звернення Аксана Філіпішина пояснила тим, що петиція закликає до обмеження прав людини, підбурює до дискримінації за ознакою сексуальної орієнтації й гендерної ідентичності, порушує права ЛГБТ-людей на повагу до їхньої честі й гідності.

Гріхи пропагувати не можна – пастор

Підписував цю петицію й пастор острозької церкви Євангельських Християн-Баптистів «Спасіння» Володимир Кримінський. Говорить, що сім’ю сьогодні треба захищати, бо ведеться активна пропаганда. Проявом її називає «гей-паради».

«Звично, люди ховають свої пороки, а коли ти виставляєш те, чим потрібно соромитися, то це неадекватна поведінка. Це все одно що алкоголіки зібралися і почали пропагувати нетверезий спосіб життя», – пояснює свою позицію Володимир Кримінський.

Пастор говорить, що для представників їхньої церкви слово Боже – це інструкція для життя. Якщо в ній сказано, одностатеві стосунки – це гріх, то вони в це вірять.

Проте він пояснює, що визнання одностатевих стосунків гріхом не означає засудження цих людей. І наголошує, що вони не виступають проти людей, які обирають одностатеві стосунки.

«Може скластися враження, що церква проти людей, які мають уподобання до одностатевих шлюбів або стосунків. Але ми не проти, бо тоді нам довелося бути проти всіх людей, бо кожна має якісь вади або пороки, які суперечать Біблії», – говорить Володимир Кримінський.

-До чоловіка, якому подобається інший чоловік, ви ставитеся так само, як до чоловіка, який випиває?

Фактично так. Ми працюємо з цими людьми.

Пастор говорить, що зараз вони вчаться їх приймати. Приймати, як і будь-яких інших людей зі своїми гріхами.

«Ми вчимося приймати людей такими, якими вони є. Змінити людей ми не можемо, це під силу тільки Богові. І сьогодні ми займаємося тим, що допомагаємо людям пізнати творця, і тоді вони роблять свій вибір так, як сказано в Писанні».

Володимир Кримінський каже, що серед їхніх прихожан також були люди, які обирали одностатеві стосунки. Хтось з них з часом змінив свою думку, хтось – ні.

Заборону текстів у медіа на тему одностатевості, маршів рівності Володимир Кримінський вважає прийнятним методом. На думку пастора, одностатевість веде до знищення людства:

«То давайте ми будемо пропагувати педофілію, серійні вбивства – це ж такі самі гріхи».

Як можна пропагувати те, що не можна визначити – юристка про сімейні цінності

Координаторка та юристка громадської приймальні Гельсінської спілки з прав людини у Рівному Марія Цип’ящук вважає, що поняття «сімейних цінностей» для кожного та кожної – різне. І не можна говорити про сімейні цінності, як про єдино правильну аксіому.

«Сім’я – це особистий вибір, який пов’язаний з правом на ідентифікацію себе, з правом на приватність. І саме тому я вважаю, що людина має право обирати ту сім’ю, яку вона хоче мати або взагалі не мати жодної сім’ї», – пояснює Марія Цип’ящук.

Також пояснює, що, окрім «сімейних цінностей» складно визначити і поняття «традиційної сім’ї».

 

«Чи є традиційною сім’я, де виховує дитину одна матір або один батько?», – говорить Марія Цип’ящук.

 

Юристка каже, що традиції країни потрібно враховувати, але нав’язувати якісь еталони сімейної поведінки – ні.

Марія Цип’ящук не називає марші рівності та заходи представників ЛГБТ-руху в Україні пропагандою. Збільшення потоку інформацію про діяльність ЛГБТ юристка називає проміжним етапом для привернення уваги соціуму, бо нині є злочини, пов’язані з сексуальною орієнтацією людини та з ідентифікацією себе щодо ґендерної приналежності.

«Проблема є», – говорить Марія Цип’ящук

_________________________________________________________________

За 2017 рік представниками ГО «Правозахисний ЛГБТ-центр «Наш світ» зафіксовано 106 випадків порушень прав представників ЛГБТ. Найбільше порушень стосуються фізичного насильства.

_________________________________________________________________

«Мабуть, поки суспільство не зрозуміє, що кожна людина має право обирати і кожна людина володіє однаковою гідністю, то про це треба говорити трохи більше», – Марія Цип’ящук.

Ольга КИРИЛЕНКО

 

2 Replies to “Петиція на захист «традиційної» сім’ї в Україні: чому зараз і хто на неї нападає”

Прочитав статтю і хочу висловити декілька думок. Чесно кажучи, складається враженя, що автор намагається показати причини, через які церква виступає ініціатором недопустити визнання збочень нормою і викладання цьому в школах як просто переконання, що це є гріх, отже ми повинні боротися проти цього. Звичайно для християн це є так. Але правдою також є те, що християни мають громадянську позицію відповідно до якої мають право висловлювати свої погляди і використовувати в тому числі петиції для висловлення своєї думки. Петиція не стає недійсною через те, що її підтримали громадяни України через релігійні причини. З іншої сторони багато людей(які не мають відношення до церкви) віддавали свій голос, через просте розуміння, що визнання збочень нормою в кінці кінців приведе до скорочення, а зрештою і знищення нації.
Звичайно, я згідний пані Марією, що поняття “сімейних цінностей” у кожного може бути відмінне, але в нас є сфера освіти, де це питання обов’язково викладається. І думаю не слід говорити, що поняття “традиційної сім’ї” ніде не є визначеним. В головному законі України – Конституції, в статті 51 ясно записано наступне.
«Шлюб ґрунтується на вільній згоді чоловіка і жінки. Кожен із подружжя має рівні права і обов’язки у шлюбі та сім’ї».
Тому називати, подання петиції(як я розумію) “нав’язуванням еталонів” не слід! Це просто апелювання до основного закону і нагадування про те, що там говориться. І чи не є вся діяність спрямована на узаконення особливих прав за ЛГБТ-спільнотою такою, що суперечить Конституції і вимагає її зміни?
Крім того, думка про те, що люди з нетрадиційною орієнтацією є такими від народження не є науково підтвердженою, оскільки дослідження ідентичних близнюків показують, що багато з них мають різну орієнтацію. Або ж що сексуальна орієнтація є незмінною, хоча самі гомосексуалісти часто(набагато частіше, ніж люди з нормальною орієнтацією) змінюють свою орієнтацію. Насправді, одностатева сексуальність є наслідком вільного, але помилкового, аморального вибору людини. Пропаганда гомосексуалізму, неправильне виховання, пережите в дитинстві сексуальне насильство та інші причини можуть підштовхнути до такого вибору. Вже є наукові дані американських вчених, які показують жахливий вплив нетрадиційної сексуальної орієнтації батьків на подальше життя дітей.(https://www.heritage.org/marriage-and-family/report/the-regnerus-study-social-science-new-family-structures-met-intolerance). Російською мовою https://gcshelp.org/ru/novosti/semya/vpervie_opublikovani_shokiruyuschie_nauchnie_fakti_o_semjyah_geev.html
Так що слід зробити висновок, що це є проблемою, яка не вирішується визнанням одностатевих стосунків нормальними. Це взагалі втеча від проблеми, тому що людям легше не стає від того, що їх визнали сім’єю. Потім вони захочуть мати дітей, яких вони зможуть лише усиновити, а на це теж будуть вимагати права. Давайте якось їх лікувати чи повертати до звичайної орієнтації, в нас сьогодні медицина досить далеко пішла вперед.
Чому громадськість України так піднялась проти цього? Тому що Україна не перша країна, де це намагаються впровадити. Багато країн пройшли через це. І легалізація прав ЛГБТ це лише частина великого процесу під назвою ” ювенальна юстиція”. В інтернеті є доволі інформації про це, щоправда телеканали таку інформацію не висвітлюють з незрозумілих причин, очевидно маніпулюючи свідомістю людей. Один шокуючий факт: країни, які впровадили гендерну освіту і все, що пропонується впровадити нам мають рівень народжувності нижчий необхідного для відтворення нації. Це означає, що через кілька десятиліть такі нації просто зникнуть, так як при певних низьких рівнях народжуваності процес природної депопуляції є незворотним. Це знову ж таки дані канадських вчених. В Україні населення і так стабільно падає, а це буде просто катастрофою.
Чому ця інформація не висвітлюється? Чому не робляться спроби створити програму вирішення проблем людей з неприродною орієнтацією, а просто легко легалізують це піддаючи націю небезпеці бути знищеною? Україна не має сліпо наслідувати побажання заходу, а мати власну позицію, так як є багато країн Євросоюзу, які не підтримали пропонованих програм(я-от Польща сусідня чи Хорватія) Вважаю, що позиція захисту традиційної сім’ї, яка визначена Конституцією є обов’язком кожного свідомого патріотичного українця.

Ольга Кириленко, для чого ви берете інтерв’ю у пастора, а потім підставляєте під ним цитату юриста Марії? Ви ж питаєте позицію пастора та його думку? Чи намагаєтесь все ж таки пропихнути своє? Я не журналіст, але навіть мені видно, що ви займаєтесь не журналістською діяльністю, а пропагандою свого інтересу. Чим ви займаєтесь? Чи вам роблять замовлення статей? Тоді не називайтесь інформаційним ресурсом, а ведіть свій власний блог. Бо взяти інтерв’ю для свого інтересу це ваша приватна справа. А ви частинка дуже поважного національнального універу))) будьте уважними та мудрими, бажаю вам, гарного навчання та професійного розвитку)))

Comments are closed.